Complete Cloud VoIP telefonie
VoIP telefonie

Nu ISDN binnenkort ophoudt te bestaan, is dit het juiste moment om uw vaste telefonie te heroverwegen. VoIPtelefonie van Complete Cloud is een flexibele dienst waarmee u tot 50% op uw telefoniekosten kunt besparen. Door met onze app te bellen, bespaart u ook nog op uw mobiele belkosten.

Onze telefonie is dagelijks opzegbaar en u zit niet aan langdurige contracten of een dure telefooncentrale vast. Met de losse modules is het ook voor een klein bedrijf mogelijk om de telefonische infrastructuur van een groot bedrijf te hebben. Uw betere bereikbaarheid en meer efficiënte medewerkers zullen tevreden klanten opleveren.
U kunt uw eigen telefooncentrale ontwerpen en actueel houden in onze overzichtelijke VoIP portal. Met het grootste gemak wordt een telefoon doorgeschakeld, de wachtmuziek aangepast of een voicemail ingesteld.

Hele dagen aan een bureau werken is niet meer van deze tijd. Schakelen tussen uw bureautoestel, mobiele telefoon of werkplek thuis is met één klik in de app of browser plugin geregeld. Zo bent u nog beter bereikbaar, waar en wanneer u wilt.

Standaard bij afname telefonie
  • Gesprekskosten worden per seconde in rekening gebracht.
  • Intern en extern doorverbinden.
  • In de wacht zetten.
  • Belgroepen aanmaken.
  • Intern gratis bellen, ook tussen uw vestigingen.
  • Snel wijzigingen doorvoeren en nieuwe nummers aanvragen.
  • Statistieken over het belgedrag van uw bedrijf inzien zodat u eventuele knelpunten in uw bereikbaarheid aan kunt pakken.
  • Vialer browser plugin: hier kunt u aangeven waar u bereikbaar wilt zijn. De plugin zorgt er ook voor dat telefoonnummers op websites naar uw telefoon gestuurd worden als u deze wilt bellen.
  • Vialer app: in deze app kunt u aangeven wanneer u uw mobiele telefoon wilt gebruiken als vaste telefoon. Uw zakelijke nummer wordt gebruikt om uitgaand te bellen, klanten zien dus niet uw mobiele nummer. De Vialer app geeft u maximale vrijheid om te werken waar en wanneer u wilt. U bespaart op mobiele belkosten door via wifi of 4G te bellen.
  • Voicemailberichten en meldingen over gemiste oproepen worden naar uw emailadres gestuurd.
  • Een Call Me Now-knop op uw website is dé manier om van een bezoeker van uw website een bellende klant te maken. De bezoeker vult zijn nummer in op uw website. Onze telefooncentrale belt eerst dit nummer en wanneer de bezoeker bevestigt dat hij dit gesprek echt heeft aangevraagd, belt de centrale u zodat jullie direct contact hebben.
  • Fraudedetectie: in het geval van afwijkend belgedrag wordt automatisch het bellen naar internationale en servicenummers geblokkeerd.
  • Nummers, nummerblokken of landen blokkeren en filteren.
Losse modules
  • Openingstijden: met deze module kunt u bepalen hoe en op welk tijdstip u bereikbaar wilt zijn. U kunt de routering van een of meerdere telefoonnummers aanpassen op basis van uw openingstijden. Bent u open van 08.00 uur tot 17.00 uur en wilt u buiten kantooruren automatisch een bericht af laten spelen? Of is er in het weekend een andere storingsmonteur dan op een werkdag? Met openingstijden stelt u de bereikbaarheid snel en simpel in, afgestemd op uren, dagen of vakantieperiodes. U kunt ook kiezen welk voicemailbericht wanneer wordt afgespeeld.
  • Keuzemenu: stel zelf uw menu volledig in zodat inkomende telefoontjes bij de juiste medewerker terecht komen.
  • Wachtrij: laat uw bellers weten wanneer een medewerker hen te woord kan staan.
  • Fax: stuur een fax naar e-mail of een e-mail naar een faxnummer. Met of zonder uw eigen faxnummer.
  • Plugin voor CRM en Outlook: door de telefonie te koppelen aan uw CRM-systeem ziet u direct in uw scherm wie er belt. In veel gevallen is het dan zelfs nog mogelijk om automatisch de juiste klantkaart te openen. De koppeling zorgt er ook voor dat u vanuit uw computerscherm automatisch kunt bellen, eenvoudigweg door op het telefoonnummer van de klant te klikken. Deze koppeling vermindert het administratieve werk, voorkomt fouten en verhoogt het gebruiksgemak. Koppelen is bijna met elk CRM-systeem mogelijk.
  • Conference:  Met een conference of groepsgesprek is het mogelijk om met meerdere bellers tegelijk een gesprek te voeren, ook met thuiswerkers of gebruikers die onderweg zijn en de Vialer app gebruiken.
  • Meldingen: pas uw welkomstmelding gemakkelijk aan.
  • Wachtmuziek: kies zelf de muziek die uw klanten horen wanneer ze wachten op uw medewerker.
  • Gespreksopname.
  • Meeluisteren.
Toestellen

Met VoIPtelefonie van Complete Cloud heeft u geen dure telefooncentrale en onderhoudscontract nodig. De intelligentie van een telefooncentrale wordt verplaatst naar de cloud. Telefonie is dan geen hardware oplossing meer, maar een op diensten gebaseerde oplossing die op ieder moment gemakkelijk is aan te passen.

Complete Cloud kan een breed scala aan VoIPtelefoons van diverse merken leveren, aangepast aan de uw wensen. Met deze telefoons kunt u gemakkelijk uw beschikbaarheid instellen en uw telefoon doorschakelen.

We leveren ook een type voiptelefoons waarmee gesprekken via encryptie worden verzonden zodat bij een poging tot afluisteren de gesprekken niet te horen zijn. In het kader van de AVG is dit vooral relevant bij bedrijven die bijzondere persoonsgegevens verwerken.